کوثر خبر

پایگاه خبری تحلیلی

کوثر خبر

یک‌شنبه 18 شهریور 1403

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

شهید رئیسی خدمت به مردم را در مسیر انقلاب احیا کرد

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: شهید جمهور، خدمت به مردم را در مسیر حرکت مستقیم انقلاب اسلامی احیا کرد.

شهید رئیسی خدمت به مردم را در مسیر انقلاب احیا کرد
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «کوثر خبر»، همایش طلایه داران تبلیغ و جهادگران تبیین امروز یکشنبه راس ساعت 10 قبل از ظهر با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، امام جمعه کوثر و جمعی از اعضای هیات های مذهبی و هیات امنای مساجد شهرستان در حسینیه امام خمینی (ره) گیوی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم امام جمعه کوثر حجت الاسلام بیگی نسبت به برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم مذهبی محرم در سطح شهرستان تاکید کرد و افزود: تمامی ریش سفیدان، هیات های مذهبی و هیات امنای مساجد همه ساله به صورت خود جوش در برگزاری مراسمات ایام محرم گامی موثر برداشته اند، تا شهرستان کوثر پرچمدار حسینیت و نماد مردم سالاری دینی در استان باشد. 


امام جمعه شهرستان کوثر اضافه کرد: در ایام محرم امسال نیز طبق سنوات گذشته و همت خود مردم و خیرین شهرستانی، موکب عزاداران حسینی شهرستان کوثر در سه راهی فاراب جنب پایگاه هلال احمر شهرستان واقع در جاده ترانزیتی سرچم به اردبیل برپا خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین جعفرزاده مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز در این همایش اظهار کرد: ماه محرم، ماه حسینیت، ماه دعوت عموم مردم جهان به معارف اسلامی است، روحانیون، هیات های امنا، ریش سفیدان و دیگر امت حسینی نیز در راس این جهاد تبیین قرار گرفته اند. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت خاطر نشان کرد: به روز چهلم شهدای خدمت نزدیک می شویم، ملت ایران اسلامی هیچ وقت از خاطرشان نخواهد رفت که شهید رئیسی نماد خدمت به امت اسلامی و یار و یاور مستضعفان کشور بود، شهید رییسی خدمت به مردم را در مسیر حرکت مستقیم انقلاب اسلامی احیا کرد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود هیات های مذهبی و هیات امنای مساجد کوثر را از جمله فعال ترین هیات های مذهبی برشمرد و بیان کرد: هیات های مذهبی کوثر و هیات امنای مساجد شهر گیوی به خوبی با این اصول آشنایی دارند و نسبت به عمل به آن نیرویی عظیم را اختیار کرده اند.

گفتنی است که عزاداری با شور و حال حسینی همراه با نوحه خوانی و مدیحه سرایی از جمله برنامه های این مراسم بود.

اشتراک‌گذاری

  • شهید رئیسی خدمت به مردم را در مسیر انقلاب احیا کرد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌ویک منهای هفت