کوثر خبر

پایگاه خبری تحلیلی

کوثر خبر

یک‌شنبه 18 شهریور 1403

فرماندار کوثر عنوان کرد:

فعالیت 64 شعبه اخذ رای در شهرستان کوثر

فرماندار کوثر گفت: در سطح شهرستان کوثر 64 شعبه اخذ رای وجود دارد که 33 شعبه آن ثابت و 31 شعبه آن سیار می باشد.

فعالیت 64 شعبه اخذ رای در شهرستان کوثر
 مطلب صادقلو در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کوثر خبر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار کرد: زیرساخت های برگزاری چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در 4 اصل با اتکا به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت در سطح شهرستان کوثر آماده شده است.

وی ادامه داد: کمیته ها و احکام آنها صادر و جلسات متعدد هیات نظارت در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات در سطح شهرستان تشکیل شده است.

فرماندار کوثر ضمن اشاره به برگزاری نشست های جهاد تبیین خاطر نشان کرد: نشست های حضوری و مجازی در قالب جهاد تبیین برای کارکنان دولت و عموم مردم با حضور مسئولان استانی و شهرستانی بخصوص رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل در سطح شهرستان برگزار شده است.

رئیس شورای تامین کوثر با بیان اینکه شور و شعور انتخاباتی در شهرستان ملموس است، اضافه کرد: ستادهای انتخاباتی در سطح شهرستان کوثر افتتاح شده که انتظار می رود مسئولین ستاد ها و طرفداران آنها در چهارچوب قانون و بدور از هرگونه تنش، توهین و اختلاف افکنی در برگزاری این انتخابات سرنوشت ساز همیار ستاد اجرایی باشند.

صادقلو با اشاره به شعب فعال ثابت و سیار در شهرستان گفت: در سطح شهرستان کوثر 64 شعبه اخذ رای وجود دارد که 33 شعبه آن ثابت و 31 شعبه آن سیار می باشد؛ همچنین 1100 نفر نیز در قالب نمایندگان فرمانداری، نماینده هیات نظارت، نمایندگان نامزد ها در برگزاری این انتخابات کمک حال هیات اجرایی خواهند بود.

رئیس شورای برنامه ریزی شهرستان کوثر افزود: از مردم شهرستان کوثر مسررانه می خواهیم تا سرنوشت خود را با انتخاب اصلح خودشان انتخاب کنند تا شاهد شکوفایی و رشد و تعالی کشورمان باشیم.

فرماندار کوثر در پایان گفت: رعایت اصل بی طرفی و صیانت از آرای مردم مهمترین رکن در برگزاری سلامت و امنیت انتخابات است که می توان در جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک اصل به عنوان دموکراسی مطلق از آن یاد کرد.


انتهای خبر/ ع

اشتراک‌گذاری

  • فعالیت 64 شعبه اخذ رای در شهرستان کوثر

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وپنج منهای چهار