کوثر خبر

پایگاه خبری تحلیلی

کوثر خبر

جمعه 27 مهر 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 55
  • بازدید: 5
  • 1403/07/26 - 10:44:36

مدیر کل کمیته امداد امام (ره) استان اردبیل خبر داد:

تحویل 270 واحد مسکن محرومین به مددجویان

تحویل 270 واحد مسکن محرومین به مددجویان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: امسال از سهمیه 420 واحد مسکن محرومین 270 واحد آن در حال اجرا و تحویل به مددجویان است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «کوثر خبر»، علیرضا حسین نژاد در دیدار امروز خود با فرماندار کوثر ضمن اشاره به خدمات کمیته امداد به مدد جویان در سطح استان اظهار کرد: کل خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل 44500 خانوار می باشد.
وی خاطر نشان کرد: به حول قوه الهی این نهاد در حوزه اشتغال زایی از مبلغ تخصیصی 593 میلیارد تومان (از محل جزء 3 و 4 تبصره 2) در 6 ماه سال جاری بیش از 60 میلیارد تومان در راستای اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد پرداخت کرده است.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: 809 واحد مسکن محرومین در سال 1402 به مددجویان کمیته امداد در سطح استان اردبیل تحویل مددجویان شده است که به دنبال این امر معنوی، امسال نیز از سهمیه 420 واحد مسکن محرومین 270 واحد آن در حال اجرا و تحویل به مددجویان است.
مطلب صادقلو، فرماندار کوثر نیز در ادامه این نشست به همکاری بین نهاد های حمایتی، بسیج و کمیته امداد امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: در سطح شهرستان کوثر و به همت، نهاد های خدماتی و حمایتی، 417 نفر دانش آموز و 13 نفر دانشجو از خدمات فرهنگی از جمله پرداخت شهریه دانشگاه، هزینه تحصیل و خرید و تحویل لوازم التحریر بهره مند شدند.
وی در پایان افزود: تعداد 12 واحد مسکن مددجویی نیز با اعتبار بالغ بر 6 میلیارد تومان در شهرستان کوثر در حال ساخت و تحویل به مددجویان می باشد که امید می رود با همکاری نهاد های خدماتی و حمایتی این آمار در 6 ماهه بعدی سال جاری جهت ارائه خدمات بیشتر به مددجویان افزایش یابد.
گفتنی است که ملاقات مردمی و دیدار با خانواده شهید سراصلان محمودی از جمله دیگر برنامه های صورت گرفته در سفر یک روزه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل به شهرستان کوثر بود.

انتهای خبر/ ع

اشتراک‌گذاری

  • تحویل 270 واحد مسکن محرومین به مددجویان

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
شش منهای پنج