کوثر خبر

پایگاه خبری تحلیلی

کوثر خبر

جمعه 27 مهر 1403

فرماندار کوثر:

درخشش دانش آموزان در کنکور مایه مباهات است

درخشش دانش آموزان در کنکور مایه مباهات است

فرماندار کوثر طی پیامی درخشش دانش آموزان کوثری در کنکور را مایه مباهات عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «کوثر خبر»، فرماندار شهرستان کوثر به مناسبت درخشش دانش آموزان عزیز شهرستان کوثر در کنکور سراسری ۱۴۰۳ پیامی را به شرح ذیل صادر کرد.

«بسمه تعالی»

توفیق ورود به دروازه‌های دنیای علم و دانش، یکی از موهبت هاست از سوی خداوند علیم، که بی شک آدمی در سایه تلاش و جهد در کسب دانش، از این موهبت بهره خواهد جست؛ ناگفته پیداست در صف اول و خط مقدم آن معلمان ایستاده اند. کنکور شاید مهم ترین رویداد زندگی یک جوان است، انتخابی که بسیاری اوقات سرنوشت و آینده ی جوان را تعیین می کند و به همین جهت برای خانواده ها و البته مسئولین نیز بسیار مهم و پر اهمیت است.

موفقیت و قبولی دانش آموزان این شهرستان در کنکور سراسری نوید بخش آینده ای روشن بوده و به همان اندازه نیازمند برنامه ریزی دقیق و کارا در این حوزه می‌باشد. در اولین قدم بر خود لازم می دانم ضمن تبریک صمیمانه به کلیه پذیرفته شدگان و خانواده های محترم آنان از تلاش ها و زحمات کلیه مربیان زحمتکش، مسئولین دلسوز امر تعلیم و تربیت و مشاوران و برنامه ریزان تحصیلی به ویژه موسسات آموزشی در شهرستان که با برنامه ریزی دقیق و منظم موجب موفقیت دوچندان دانش آموزان در کنکور گردیده اند صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم. امید است در آینده ای نه چندان دور شاهد درخشش نخبگان این مرز و بوم در مجامع علمی و رشد و توسعه بیش از پیش شهرستان کوثر باشیم.

             مطلب صادقلو

     فرماندار شهرستان کوثر

انتهای خبر/ ع

اشتراک‌گذاری

  • درخشش دانش آموزان در کنکور مایه مباهات است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
یازده به‌اضافه دو