کوثر خبر

پایگاه خبری تحلیلی

کوثر خبر

جمعه 27 مهر 1403
  • گروه: ورزشی
  • کد خبر: 45
  • بازدید: 29
  • 1403/06/24 - 15:40:05

برترین‌های مسابقات کشتی آزاد اردبیل مشخص شدند

برترین‌های مسابقات کشتی آزاد اردبیل مشخص شدند

مسابقات کشتی آزاد انتخابی استان اردبیل با شرکت ۱۰۸ کشتی‌گیر از سراسر استان برگزار شد که در پایان نفرات برتر این مسابقات مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «کوثر خبر»، مسابقات کشتی آزاد انتخابی استان اردبیل با شرکت ۱۰۸ کشتی‌گیر از سراسر استان در سالن شهید آسمانی مجموعه فرهنگی ورزشی تختی اردبیل برگزار شد  که در پایان نفرات برتر این مسابقات مشخص شدند.


در وزن ۵۷ کیلوگرم فرشاد پیری از بیله‌سوار به مقام اول دست‌یافت، امیرمحمد اکبرزاده از اردبیل دوم شد و محمدرضا نصیری از اردبیل و امیرمحمد یوسفی از کوثر مشترکاً در جایگاه سوم ایستاد.

در وزن ۶۱ کیلوگرم میرحسین پیری از بیله‌سوار اول شد، علی نخستین از پارس‌آباد در جایگاه دوم ایستاد و ابوالفضل دیده باز از اردبیل و محمدرضا مجیدی از اردبیل مشترکاً سوم شدند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم آریا عابدی از پارس‌آباد اول شد، محمدامین آگاه از اردبیل دوم شد، پیام موسی‌زاده از اردبیل به همراه امیرحسین رحمانی از پارس‌آباد مشترکاً سوم شدند.

در وزن ۷۰ کیلوگرم هادی رضانژاد از اردبیل اول شد، علیرضا علوی از پارس‌آباد دوم شد، ابوالفضل سالک اسکندری از مشکین‌شهر به همراه امیرمهدی داورپناه از گرمی مشترکاً سوم شدند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم علی‌اصغر باهمت از اردبیل در جایگاه نخست ایستاد، امیرمحمد قوی از مشگین‌شهر دوم شد و ابوالفضل نیرومند از اردبیل به همراه محمدرضا زاهدی از پارس‌آباد مشترکاً سوم شدند.

در وزن ۷۹ کیلوگرم ابوالفضل نوبخت اول شد، آرمین حاجی باقری از اردبیل دوم شد، محسن عبدی از کوثر به همراه ابوالفضل رضوی از اردبیل مشترکاً سوم شدند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم محمد یوسفی از اردبیل در جایگاه نخست ایستاد، امیرمهدی ابراهیمی دوم شد و عطا محمد باقرپور از اردبیل به همراه مهدی نصیری از اردبیل مشترکاً سوم شدند.

در وزن ۹۲ کیلوگرم نوید محمدپور از اردبیل اول شد، امیرمهدی رجبی از اردبیل دوم شد، نیما رستمی از پارس‌آباد و عطا مقصودی از نمین مشترکاً سوم شدند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم رسول روغنی پور از اردبیل اول شد، محمدرضا فتاحی از اردبیل دوم شد، ابوالفضل لسانی به همراه نوید زند از اردبیل مشترکاً سوم شدند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم عرفان مهرآوری از اردبیل اول شد، محمدرضا گرجانی از مشگین‌شهر دوم شد و علی حیایی از پارس‌آباد سوم شد.



انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • برترین‌های مسابقات کشتی آزاد اردبیل مشخص شدند

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
ده به‌اضافه هفت