کوثر خبر

پایگاه خبری تحلیلی

کوثر خبر

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 44
  • بازدید: 18
  • 1403/06/21 - 10:01:47

فرمانده انتظامی شهرستان کوثر خبر داد:

کشف ۹ کیلوگرم مواد مخدر در سرچم

کشف ۹ کیلوگرم مواد مخدر در سرچم

فرمانده انتظامي شهرستان کوثر از کشف بیش از۹کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری یک نفر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «کوثر خبر»، سرهنگ "بهادر حضرتی شرفه" در تشریح جزئیات این خبر گفت: با انجام کار اطلاعاتی و هوشمندانه، مبنی بر فعالیت فردی در زمینه انتقال مواد مخدر به این شهرستان و انتقال آن با خودروی سواری، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران با استفاده از شگرهای پلیسی متهم را در محور سرچم شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "کوثر" تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو متهم، بیش از ۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود را کشف و متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "کوثر " با اشاره به آثار زیان بار مواد مخدر بر پیکره جامعه اعم از آسیب های جسمی، بهداشتی، روانی، فرهنگی و اقتصادی که وجود آن هر بخش آن قشری از جامعه را دچار آسیب می کند، خاطرنشان کرد: مقابله با پديده شوم مواد مخدر به صورت مستمر در دستور كار پليس قرار دارد و شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سريعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.


انتهای خبر/ ع

اشتراک‌گذاری

  • کشف ۹ کیلوگرم مواد مخدر در سرچم

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
دوازده به‌اضافه یک