کوثر خبر

پایگاه خبری تحلیلی

کوثر خبر

دوشنبه 26 شهریور 1403

معاون سیاسی امنیتی فرماندار کوثر:

نهضت عاشورا نماد شکستن بدعت هاست

نهضت عاشورا نماد شکستن بدعت هاست

معاون سیاسی امنیتی فرماندار کوثر گفت: نهضت عاشورا و پیاده روی اربعین نماد شکستن بدعت هاست.

نجاتعلی حسینی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «کوثر خبر» با اشاره به حماسه عاشورایی پیاده‌روی اربعین اظهار کرد: اربعین حسینی مبلغ ارزش‌های اسلامی و رسالت حق علیه باطل را به نمایش جهانیان گذاشته است.

 وی خاطرنشان کرد: رسانهٔ حقیقی که امروزه دنیا شاهد آن است؛ زیارت میلیون‌ها انسان آزاده ایست که در کربلا محقق شده و جالب اینکه با وجود تبلیغات منفی و زیرسؤال‌بردن واقعه کربلا و عاشورا از سوی رسانه‌های معاند و سلطنت‌طلب، همه ساله به تعدد زائرین افزوده می‌شود.

 معاون سیاسی امنیتی فرماندار کوثر با عنوان این مطلب که این روزها کربلا به محل مغناطیسی عشاق جهان تبدیل شده، گفت: تامل و تدبر در واقعه کربلا و پیاده‌روی اربعین قطعاً مایه برکت نه‌تنها برای مسلمین جهان بلکه برای غیرمسلمانان نیز شورآفرین است؛ چرا که این موهبت الهی اتحاد و انسجام در سایه عشق به ایمان را متوجه جهانیان ساخته است.

 حسینی اضافه کرد: حقیقت زندهٔ حرکت عاشورایی زائرین کربلا باعث شده چشم دنیا به این پدیده بی‌نظیر دوخته شود و ان‌شاءالله این مهم، مقدمه ظهور حضرت مهدی (عج) و آزادی قدس شریف خواهد بود.

این مسئول ضمن اشاره به اینکه یزیدیان زمان هر لحظه با رسانه های خود سعی در ممنانعت ارتباط مردم جهان با همایش پیاده روی می شوند، ابراز کرد: اکنون در سایه وحدت بین مسلمین، عظمت انقلاب حسینی و نهضت عاشورایی امام حسین (ع) با حضور بیش 60 کشور دنیا با ملیت های مختلف به نمایش گذاشته شده است تا رسانه حقیقی بین المللی به منصه ظهور تمامی ملت ها گذاشته شود.

 وی در پایان با بیان اینکه نهضت عاشورا و پیاده روی اربعین نماد شکستن بدعت هاست؛ گفت: حماسهٔ بی‌نظیر اربعین که آمریکا و صهیونیست از آن بیم دارند، یک حرکت دشمن‌شکن است که با پرچم‌داری ایران و به لطف و فضل الهی، هنگامی که دنیای اسلام به آن نیاز داشت خلق شد تا باری دیگر بدعت ها را بشکند و توطئه اختلاف دینی و مذهبی بین مسلمین را خنثی کند.

اشتراک‌گذاری

  • نهضت عاشورا نماد شکستن بدعت هاست

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
ده به‌اضافه سه