کوثر خبر

پایگاه خبری تحلیلی

کوثر خبر

دوشنبه 26 شهریور 1403

فرماندار شهرستان کوثر:

مردم غزه واقعه کربلا را تداعی می بخشند

مردم غزه واقعه کربلا را تداعی می بخشند

فرماندار شهرستان کوثر گفت: مقاومت و مظلومیت مردم غزه واقعه کربلا را تداعی می بخشد تا خط سرخ مقاومت از کربلا تا قدس را ترسیم کنند.

مطلب صادقلو در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «کوثر خبر» با اشاره به تبیین ابعاد قیام و مقاومت مردم غزه در برابر باند جنایتکار و کودک کش صهیونیست اظهار کرد: واقعه کربلا سرآغاز همه انقلاب هایی است که در تارک تاریخ متبلور بوده و صلابت، آزادگی و کرامت انسانی را به مصه ظهور کشانده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در مکتب امام حسین (ع) همین بس که میلیون ها نفر در اربعبن حسینی به بارگاه ملکوتی اباعبدالله الحسین مشرف می شوند؛ از جای جای دنیا و این همان انقلابی است که از 1400 سال پیش تا کنون نه تنها به تاریخ سپرده نشده است؛ بلکه در قلوب مردم دنیا حک شده تا پژواک مستضعفان عالم را به گوش ظالمان و مستکبرین برسانند.

فرماندار کوثر اقتدار و مظلومیت مردم غزه را در راستای انقلاب امام حسین(ع) توصیف کرد و افزود: اقتدار و در عین حال مظللومیت مردم غزه در راستای همین حرکت عاشورایی است که سید الشهدا آن را رقم زده است و این روایتِ پازل فتح قدس شریف است که پیشتر رهبر کبیر انقلاب و حضرت آقا مهره های آن را می چینند.

صادقلو به صدور انقلاب حسینیت به خارج از مرز ها اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی به رهبری امام خامنه ای(مد ظله العالی) پرچم دار مکتب حسینیت و صادر کننده انقلاب اسلامی در راستای تشکیل دنیای اسلامی در اقصی نقاط جهان است؛ نامه سراسر تبیین و همدلی و همبستگی رهبر انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکایی باعث برنگیخته شدن آنان شد تا جایی که در قلب آمریکا(لس آنجلس) و اروپا(لندن و ...) شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر داده شود.

رئیس شواری تامین شهرستان کوثر جنبش‌های دانشجویی و بیداری ایجاد شده در کشورهای اروپایی و آمریکایی را نقطه عطفی در شکست استکبار و صهیونیست عنوان کرد و افزود: رهبر انقلاب در بخشی از نامه شان اینگونه فرموده اند که " این نامه را به جوانانی مینویسم که وجدان بیدارشان آنها را به دفاع از کودکان و زنان مظلوم غزّه برانگیخته است.

صادقلو افزود: این روز ها مقاومت و مظلومیت مردم غزه واقعه کربلا را تداعی می بخشد تا خط سرخ مقاومت از کربلا تا قدس را ترسیم کنند؛ روز ها و سال ها که میگذرد بیش از پیش استراتژی های رهبر کبیر انقلاب در پرداختن به موضوع " راه قدس از کربلا میگذرد" ملموس می شود.


انتهای خبر/ ع

مردم غزه واقعه کربلا را تداعی می بخشند

اشتراک‌گذاری

  • مردم غزه واقعه کربلا را تداعی می بخشند

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
چهارده به‌اضافه شش