کوثر خبر

پایگاه خبری تحلیلی

کوثر خبر

پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

همایش جهاد تبیین عنوان شد؛

قاسمیان: انتخاب فرد اصلح مسیر توسعه کشور را تداوم خواهد بخشید

قاسمیان: انتخاب فرد اصلح مسیر توسعه کشور را تداوم خواهد بخشید

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: انتخاب فرد اصلح مسیر رشد، توسعه و اقتدار کشور را تداوم خواهد بخشید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «کوثر خبر»، رضا قاسمیان در همایش جهاد تبیین نسبت به حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای تاکید کرد و افزود: ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی  در ۸ تیر ۱۴۰۳ باری دیگر همچون گذشته، با در نظر گرفتن معیار های یک شخص اصلح، با پژوهش و تحقیق رئیس دولت چهاردهم را انتخاب خواهند کرد.

معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار اردبیل در ادامه خاطر نشان کرد: قطعا توجه به شاخصه ها و راهبرد های رئیس جمهور شهید‌ امت اسلامی را در انتخاب فرد اصلح یاری خواهد کرد؛ چرا که سرنوشت سرزمین با صلابت ایران اسلامی ۴ سال در دستان رئیس و کابینه دولت چهاردهم خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل با بیان اینکه کاندیداها سیره رئیس جمهور شهید را معیار خدمت به مردم قرار دهند، اظهار کرد: انتخاب فرد اصلح و به دنبال آن تشکیل دولت صادق و جهادی، همچنان مسیر رشد، توسعه و اقتدار کشور را تداوم خواهد بخشید.

قاسمیان اضافه کرد: مردم با حضور در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ و همچنین شرکت در مراسم یادبود شهدای خدمت ثابت کرده‌اند که همچنان پایبند به اصول اسلام و انقلاب هستند؛ حال نوبت مسئولین است که با کار جهادی و تصمیمات مهم و انقلابی در عرصه های متعدد، این لطف ملت را ارج نهند.

در آستانه انتخابات همایش جهاد تبیین با سخنرانی دکتر قاسمیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل، برخی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و دیگر مسئولین اجرایی شهرستان کوثر راس ساعت ۱۱ قبل از ظهر واقع در سالن اندیشه شهر گیوی برگزار شد.

گفتنی است که در پایان این مراسم از دست‌اندرکاران نور آوران سلامت، گروه سرود روستای زرج آباد و فعالان سایبری تجلیل به عمل آمد.

انتهای خبر/ ع

اشتراک‌گذاری

  • قاسمیان: انتخاب فرد اصلح مسیر توسعه کشور را تداوم خواهد بخشید

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سیزده به‌اضافه سه