کوثر خبر

پایگاه خبری تحلیلی

کوثر خبر

یک‌شنبه 18 شهریور 1403

سردار محمدی اصل عنوان کرد:

وابستگی به غرب راهگشای مشکلات کشور نیست

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت:تجربه نشان داده است که راهگشای مسائل اقتصادی و برون رفت از تحریم ها در وابستگی به اروپا و آمریکا نیست، بلکه با تکیه بر توان داخلی محقق می شود.

وابستگی به غرب راهگشای مشکلات کشور نیست
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل امروز چهارشنبه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار «کوثر خبر»، با اشاره به نخبگان، دانشمندان و فرهنگ غنی مردم این شهرستان اظهار کرد: شهرستان شهید پرور و فرهنگی کوثر علما و دانشمندانی چون آیت الله موسوی اردبیلی، امامی رضوی، دکتر حسن احمدی گیوی، پروفسور بشارتی، دکتر گلستانی و نخبگان بسیاری را در دامان خود پرورش داده است.

وی خاطر نشان کرد: ۸۷ شهید، ۵ آزاده و جانبازان و ایثارگران شهرستان کوثر نشان از پایبندی این مردم شریف به آرمان های امامین انقلاب است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه پس از ۴۵ سال صلابت، نقش امت اسلامی در پیشبرد اهداف انقلاب بیش از پیش ملموس است، ابراز کرد: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و نقش ملت اسلامی در مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح بی بدیل خواهد بود.

وی ادامه داد: ملت بصیر ایران ثابت کرده اند که در بزنگاه های تاریخی هوشمندانه عمل میکنند و قدرت انتخاب یک رئیس جمهور جهادی و انقلابی را دارند؛ شهید رئیسی مصداق بارز این قدرت مردمی و هویت ملی است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: تجربه نشان داده است که راهگشای مسائل اقتصادی و برون رفت از تحریم ها در وابستگی به اروپا و آمریکا نیست، بلکه با تکیه بر توان داخلی و اعتماد سازی بین مردم و مسئولین محقق می شود.

سردار محمدی اصل اصافه کرد: مطمئن باشیم و کسی را در انتخابات ریاست جمهوری انتخاب کنیم که دستاورد های نظام را اندک جلوه ندهد، ایران را تخریب نکند، شهدای خدمت را تخریب نکند، نخبگان را تهدید نکند و به امامین انقلاب بی حرمتی نکند.

جانباز و فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس افزود: ملت اجازه نفوذ و دخالت غرب را به کشور اسلامی نخواهند داد و مطمئناَ کسی را انتخاب خواهند کرد که دغدغه پیشرفت، دغدغه عزت و دغدغه ولایت داشته باشد.
 

انتهای خبر/ ع

اشتراک‌گذاری

  • وابستگی به غرب راهگشای مشکلات کشور نیست

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سیزده به‌اضافه یک