کوثر خبر

پایگاه خبری تحلیلی

کوثر خبر

یک‌شنبه 18 شهریور 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 14
  • بازدید: 56
  • 1403/04/06 - 11:03:07

در دیدار با رای اولی های شهرستان کوثر عنوان شد؛

سردار محمدی اصل: نوجوانان و جوانان در انتخابات نقش آفرینی کنند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: نوجوانان و جوانان برای خنثی سازی توطئه های دشمن، همچون دوران دفاع مقدس در انتخابات پیش رو نقش آفرینی کنند.

سردار محمدی اصل: نوجوانان و جوانان در انتخابات نقش آفرینی کنند

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «کوثر خبر»، در آستانه انتخابات و در راستای تبیین دستاورد های نظام جمهوری اسلامی ایران؛ سردار محمدی اصل با جمعی از دانش آموزان رای اولی شهرستان کوثر در محل سالن اندیشه گیوی دیدار کرد.

سردار محمدی اصل در بخشی از سخنان خود به حضور گسترده و تاثیر گذار رای اولی ها در انتخابات چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: حضور جوانان رای اولی در انتخابات هشتم تیرماه نه تنها موثرترین رویداد ها را به نفع جمهوری اسلامی ایران رقم خواهد زد، بلکه بر هم زننده نقشه‌های شوم دشمن نیز است.

وی گفت: نوجوانان و جوانان برای خنثی سازی توطئه های دشمن، همچون دوران دفاع مقدس در انتخابات پیش رو نقش آفرینی کنند تا توطئه های دشمنان این مرز و بوم دوباره خنثی شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: در دوران دفاع مقدس این نوجوانان و جوانان بودند که فرماندهی کرده و مغذ متفکر عملیات ها بودند؛ اینک در این پیچ تاریخی همین قشر می توانند با قدرت محرک خود با حضور در پای صندوق های رای، کشور را به اوج قله‌های پیشرفت برسانند.


انتهای خبر/ ع

اشتراک‌گذاری

  • سردار محمدی اصل: نوجوانان و جوانان در انتخابات نقش آفرینی کنند

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وهفت به‌اضافه چهار