کوثر خبر

پایگاه خبری تحلیلی

کوثر خبر

سه‌شنبه 1 آبان 1403

امام جمعه کوثر:

انتخابات ما ثمره پیکر های به خون غلطیده در کف خیابانهاست

انتخابات ما ثمره پیکر های به خون غلطیده در کف خیابانهاست

امام جمعه کوثر گفت: انتخابات در کشور ما ثمره پیکر های به خون غلطیده در کف خیابانهاست، لذا صیانت از این دستاورد ملی وظیفه تک تک ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «کوثر خبر»، حجت الاسلام والمسلمین بیگی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار «کوثر خبر»، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت گفت: امید است عید غدیر همانند سال‌های گذشته در شهرستان کوثر به صورت گسترده‌ برگزار شود، چرا که عید غدیر عید میثاق با ولایت است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: واقعه بزرگ با اهداف بزرگی برای ملت و کشور ایران اسلامی در حال رخ دادن است؛ انتخابات در کشور ما ثمره پیکر های به خون های غلطیده در کف خیابانهاست، فلذا می بایست از این دستاورد ملی به درستی صیانت کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوثر افزود: بی شک ملت با بصیر ایران نخست با حضور حداکثری و با دوم با انتخاب اصلح آینده کشور را به درستی رقم خواهند زد؛ چرا که شرکت در انتخابات، آری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه نامزدها، ستادها و طرفداران آنها می بایست پایبند به اخلاق و قانون باشند، گفت: امید است ملت ایران در این صحنه سرنوشت ساز که چشم دوست و دشمن به نتایج آن دوخته شده است، با حضور پرشور و انتخاب اصلح خودشان، راه شهدای خدمت را ادامه دهند.

وی امنیت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ... را در گرو انتخاب اصلح عنوان کرد و گفت: رأی ملت یعنی اهتزاز پرچم صلابت و عدالت؛ حضور قوی و حداکثری ملت ایران در انتخابات قطعا توطئه های دشمنان در سطح بین المللی را خنثی و در مقابل توانمندی های داخلی را نمایان خواهد ساخت.

انتهای خبر/ ع

اشتراک‌گذاری

  • انتخابات ما ثمره پیکر های به خون غلطیده در کف خیابانهاست

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هفده به‌اضافه شش