کوثر خبر

پایگاه خبری تحلیلی

کوثر خبر

جمعه 27 مهر 1403

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل عنوان کرد:

حضور در انتخابات، نبرد تمدنی با جبهه استکبار است

حضور در انتخابات، نبرد تمدنی با جبهه استکبار است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، نبرد تمدنی با جبهه مستکبرین است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفرزاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار «کوثر خبر» مشارکت حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری را نبرد تمدنی ایرانیان با جبهه مستکبرین عنوان کرد و اظهار داشت: حضور مردم پای صندوق‌های رأی حلال مشکلات داخلی و مقابله با بحران‌های بزرگ بین‌المللی است.

 وی ادامه داد: انتخابات در ایران اسلامی یک امر تشریفاتی و تمرین سیاسی برای تحقق دموکراسی نیست، بلکه یک کار اساسی، اجتماعی و فرهنگی با اتکا به اصل مردم‌سالاری دینی و با محوریت مردم برای تعیین سرنوشت خود مردم است تا خادم خودشان را برای پیشرفت و آبادانی کشور انتخاب کنند.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: امت اسلامی در گام اول می‌بایست برای نشان‌دادن انسجام ملی، اثرگذاری در عرصه بین‌المللی و حفظ اقتدار ملی پای صندوق‌های رأی حضور حداکثری داشته باشد؛ این مهم شاخصه اصلی انتخابات طبق فرمایشان رهبر انقلاب است.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفرزاده گفتمان برتر، انتخاب اصلح با محوریت جریان مقاومت را اولویت دوم امت اسلامی در انتخابات عنوان کرد و گفت: یکی از محورهای گفتمانی انتخاب اصلح، نهضت خدمت شهید رئیسی است، ایشان یک جریان اجتماعی و سیاسی پیش‌رونده‌ای را در کشور بنیان نهاد که هر کسی که در مسیر این خدمت بزرگ گام بردارد بی شک در مسیر انقلاب گام برداشته است.

 این مسئول در بخش دیگر از سخنان خود به دو گفتمان و نظر کاندیداهای ریاست‌جمهوری اشاره کرد و گفت: دو گفتمان بین کاندیداهای حاضردرصحنه رقابت مشهود است و هر یک نیز به نحوی خواهان رأی‌آوری هستند؛ در این میان لازم است امت اسلامی بابصیرت کافی و وافی باتوجه‌به معیارهای رهبر معظم انقلاب و همین‌طور با تاسی از جریان خدمت شهید رئیسی و ایضاً در راستای صلابت کشور عزیزمان، گفتمانی که عزت را برای کشور رقم خواهد زد، انتخاب کنند.

 وی در پایان ابراز کرد: ما معتقدیم به تاسی از رهبر انقلاب، گفتمان مقاومت پیش‌برنده است و توانمندی حل مسائل و چالش‌های اساسی نظام را دارد؛ شهید رئیسی خود در بطن این گفتمان بود و در راستای حل مسائل و مشکلات اقتصادی و... نیز گام‌های مؤثری برداشت، حال ما وظیفه داریم با تداوم همین جریان مقاومت کشور را عاری از بحران‌ها سازیم.


 انتهای خبر/ ع

اشتراک‌گذاری

  • حضور در انتخابات، نبرد تمدنی با جبهه استکبار است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست منهای ده